مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 23:502020-12-18سياسي

برگزاری پویش «سپاس میلیونی از پرستاران» در مازندران


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری پویش «سپاس میلیونی از پرستاران» در آستانه ولادت حضرت زینب(س) در استان خبر داد.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا و با تاکید بر وصیت خوانی خانواده ها در این شب ویژه شهداء به ویژه وصیت نامه شهید پرآوازه و نامی ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد شهادت مزد همه سال های مجاهدت او بود.

شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به ایستادگی و مقاومت این شهید در تمامی سال های عمر با برکتشان بر مبانی و اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی ، خاطر نشان کرد: اخلاص ، ایمان ، شجاعت و ولایتمداری این شهید والا مقام ، الگویی برای همه نسل های آینده است و تدوام این موفقیت ها در کشور اطاعت محض از فرامین رهبری معظم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن ایام ولادت پرستار دشت نینوا حضرت زینب کبری سلام الله علیها ، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تقدیر و تجلیل از مجاهدت های کادر درمان و پزشکی و پرستاران در روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها  و روز پرستار اقدام به برگزاری پویش سپاس میلیونی مردم قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «سپاس میلیونی از پرستاران» در مازندران

برگزاری پویش «سپاس میلیونی از پرستاران» در مازندران