مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 03:552020-12-19بين الملل

یک ایرانی الاصل از گزینه های بایدن در شورای امنیت ملی


رسانه های آمریکایی تریتا پارسی بنیانگذار شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) را به عنوان یکی از گزینه های جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا برای نقش آفرینی در یکی از مناصب کلیدی شورای امنیت ملی کاخ سفید معرفی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از واشنگتن فری بیکن، گروه های مترقی خواه سیاست خارجی در حال فشار به بایدن هستند تا یک فرد ایرانی الاصل را به عنوان یکی از سمت های کلیدی در دولت انتخاب کند.

این نشریه آمریکایی نوشت: در حالی که بایدن در حال تشکیل کابینه آینده خود است گروه های چپگرای حزب دموکرات آمریکا در حال فشار به وی هستند تا فهرستی از افراد را برای فعالیت در کاخ سفید استخدام کند.

این فهرست شامل دست هایی در سیاست خارجی آمریکا می شوند که به دنبال افزایش دیپلماسی بین آمریکا و ایران و کاهش همکاری بین آمریکا و اسراییل هستند.

در میان قابل توجه ترین انتخاب های این گروه ها از جمله موسسه تغییر تدریجی، موسسه کشور داری مسئولانه کویینسی و شورای ملی ایرانیان آمریکا تریتا پارسی است که توسط این گروه ها برای نظارت بر امور خاورمیانه در شورای امنیت ملی کاخ سفید تایید شده است.

به نوشته واشنگتن فری بیکن، پارسی که در حال حاضر به عنوان معاون موسسه کویینسی خدمت می کند، یکی از چهره های سرشناس در دیپلماسی آمریکا با ایران است و نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ایرانی الاصل از گزینه های بایدن در شورای امنیت ملی

یک ایرانی الاصل از گزینه های بایدن در شورای امنیت ملی