مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 04:202020-12-19اقتصادي

اجرای مانور رفع افت ولتاژ توسط توزیع برق شیراز


معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: همزمان با سراسر کشور، مانور عملیاتی برای کاهش و رفع افت ولتاژ در مناطق شناسایی شده از شبکه توزیع برق در محدوده تحت مدیریت این شرکت اجرایی شده است.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: همزمان با سراسر کشور، مانور عملیاتی برای کاهش و رفع افت ولتاژ در مناطق شناسایی شده از شبکه توزیع برق در محدوده تحت مدیریت این شرکت اجرایی شده است.

محمدرضا منصوری صبا گفت: مانور بزرگ کاهش و رفع افت ولتاژ در سطح مناطق وسیعی از محدوده تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با هدف رفع عیوب شناسایی شده در شبکه فشار متوسط و ضعیف و کمک به تامین برق مطمئن، با کیفیت و پایدار، عملیاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی ایسنا، منصوری صبا، با بیان اینکه این مانور، طی ماه های گذشته نیز توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز اجرایی و مشکلات برخی از نقاط شبکه، رفع شده است، گفت: نقاط دارای مشکل از قبل و با روش های تخصصی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته شناسایی و بعضا توسط مشترکان به شرکت توزیع برق شیراز اعلام و توسط کارشناسان این اداره تایید شده است.

او با یادآوری اینکه مانور در محدوده شهرستان کوار و روستای کرونی شهرستان شیراز، گسترده تر خواهد بود، گفت: همانگونه که از قبل هم اطلاع رسانی شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور رفع افت ولتاژ توسط توزیع برق شیراز

اجرای مانور رفع افت ولتاژ توسط توزیع برق شیراز