مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-19سياسي

شش اثر تاریخی فرهنگی یزد ثبت ملی شد


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان ثبت ملی شش اثر فرهنگی و تاریخی استان یزد را به استاندار اعلام کرد.

- ایسنا/یزد وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان ثبت ملی شش اثر فرهنگی و تاریخی استان یزد را به استاندار اعلام کرد.

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استاندار یزد مراتب ثبت ملی شش اثر فرهنگی و تاریخی استان شامل بقایای بنای کوه گبری در ابرکوه، مسجد ملا احمد سیدآباد در شهرستان مهریز، مجموعه مسجد و حسینیه آب انبار طغاره بند عزآباد در شهرستان اشکذر، پیرانگاه نرسی آباد در شهرستان یزد، بقایای قلعه توران پشت و قدمگاه توران پشت در شهرستان تفت را اعلام کرد.

بقایای بنای کوه گبری واقع شهرستان ابرکوه، بخش بهمن به شماره 32958 ، مسجد ملا احمد سیدآباد واقع در شهرستان مهریز، به شماره 33022 ، مجموعه مسجد و حسینیه آب انبار طغاره بند عزت آباد شهرستان اشکذر به شماره 33023 ، پیرانگاه نرسی آباد واقع در شهرستان یزد، به شماره 33025، بقایای قلعه توران پشت به شماره 33027 و قدمگاه توران پشت واقع در شهرستان تفت، روستای توران پشت به شماره 33028 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی یزد، آثار مذکور تحت حفاظت و نظارت وزارت میراث فرهنگی است و هرگونه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش اثر تاریخی فرهنگی یزد ثبت ملی شد

شش اثر تاریخی فرهنگی یزد ثبت ملی شد