مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-19فناوري

ارتقای 9 سایت جدید تلفن همراه در هرمزگان به 3G و 4G


با تلاش جهادی تیم های فنی مخابرات منطقه هرمزگان، 9 سایت جدید ارتباطی طی 10 روز اخیر به نسل سوم و چهارم اینترنت همراه مجهز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر یگانه صبح امروز در تشریح روند اجرای طرح های توسعه ای ارتباطی در هرمزگان، اظهار کرد: در 10 روز اخیر با تداوم رویکرد ارتقای ظرفیت های ارتباطی مردم ساکن در مناطق مختلف هرمزگان، بحمدالله 9 سایت مختلف شهری و روستایی در استان به 3G و 4G  ارتقا یافت تا مردم این مناطق تحت پوشش بتوانند از اینترنت همراه پر سرعت بهره مند شوند.

وی افزود: تکنولوژی 3G سایت حسین آباد جلابی (بندرعباس)، تکنولوژی 4G سایت هندورابی (کیش)تکنولوژی 3G سایت سرارو (سیریک)، تکنولوژی 3G سایتهای هیرو (بندرلنگه) و هیمن (جاسک)، تکنولوژی 3G سایت ذوب آهن گمبرون (بندرعباس) و تکنولوژی 3G سایت مسجد امام حسین (میناب) وارد مدار شده است و مردم این مناطق از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین عنوان داشت: دو سایت جدید ارتباطی نیز در سودرو از توابع بندرعباس و خلوص از توابع بستک در 10 روز اخیر وارد مدار خدمات دهی شده است و مردم عزیز این مناطق نیز از این به بعد به اینترنت همراه پر سرعت دسترسی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای 9 سایت جدید تلفن همراه در هرمزگان به 3G و 4G

ارتقای 9 سایت جدید تلفن همراه در هرمزگان به 3G و 4G