مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-19سياسي

لزوم خوانش وصیت نامه سردار سلیمانی در شب یلدا


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم اهتمام خانواده ها به خواندن وصیت نامه شهید سلیمانی در شب یلدا تاکید کردو خواستار راه اندازی پویش میلیونی سپاس از پرستاران و کادر درمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت؛ با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و نزدیک شدن به ایام اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، خانواده ها وصیت نامه این شهید سرافراز را مطالعه کنند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا و با تاکید بر وصیت خوانی خانواده ها در این شب ویژه شهدا به ویژه وصیت نامه شهید پرآوازه و نامی ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برگزاری پویش (سپاس میلیونی) در راستای تقدیر و تجلیل از مجاهدت های کادر پزشکی و پرستاران در کشور و تمامی شهرهای مازندران در ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز و نامی جبهه مقاومت و ایران اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: به تعبیر رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی)، شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خوانش وصیت نامه سردار سلیمانی در شب یلدا

لزوم خوانش وصیت نامه سردار سلیمانی در شب یلدا