مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-19اجتماعي

فرسودگی ماشین آلات راهداری گیلان/ میانگین عمر ناوگان 30 سال است


مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به فرسودگی ماشین آلات راهداری در استان گیلان، گفت: میانگین عمر این ناوگان بیش از 30 سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبرز مرادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان سومین استان پرتراکم کشور است، بیان کرد: بیش از 13 هزار کیلومتر راه در استان گیلان داریم که این موضوع انجام عملیات راهداری با توجه به بارش ها را دچار مشکلاتی می کند.

وی با اشاره به اینکه 351 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب 160 اکیپ و 545 نفر از راهداران در جاده های استان فعال هستند، افزود: 15 دستگاه انواع ماشین شامل انواع لودر و گریدر به سیستم راهداری استان اضافه شده است.

مدیرکل راهداری گیلان به وجود 25 راهدارخانه ثابت در این استان اشاره و اضافه کرد: سه نقطه برای راهدارخانه سیار در استان پیش بینی شده تا بتوانیم عملیات راهداری را بهتر انجام دهیم، همچنین دپوی شن و نمک جهت تسریع در عملیات راهداری نیز پیش بینی شده است.

مرادی با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان راهداری استان گیلان بیش از 30 سال است، بیان کرد: این دستگاه ها در طول سال برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس معیارهای فنی نیز باید نوسازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی ماشین آلات راهداری گیلان/ میانگین عمر ناوگان 30 سال است

فرسودگی ماشین آلات راهداری گیلان/ میانگین عمر ناوگان 30 سال است