کسب وکارهای دیجیتالی و خلق ثروت بر بستر اینترنترییس سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: یک مدل کسب و کار نحوه خلق ارزش ارائه و یا دریافت آن را توسط یک بنگاه توصیف می کند. - حبیب الله اصغری در وبینار کسب وکار دیجیتالی عنوان کرد: مدل توسعه نوآوری در جهاد دانشگاهی بزرگ ترین نهاد پژوهشی و فناوری کشور یک نهاد عمومی غیر دولتی حدود 7000 عضو تمام بخش و 900 هیئت علمی در سطح کشور وی افزود: گستره فعالیت های جهاد دانشگاهی کل کشور با فعالیت 80 واحد در سراسر کشور است، همچنین جهاد دانشگاهی 21 پژوهشکده دارد. رییس سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی خاطرنشان کرد: الگوهای تبیین نوآوری شامل الگوی کارآفرینی (Entrepreneurship model)، الگوی ادغام عمودی (Vertical integration)، الگوی تعاون تکنولوژیک (Technological cooperation) و الگوی تنوع نهادی (Institutional variety) است. اصغری تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در الگوی تنوع نهادی با برقراری تعامل بین حوزه های دولت و صنعت و دانشگاه قرار دارد و یک سازمان ترکیبی یا hyid organisation است. در واقع جریانی از دانش و دانشجو به جهاد دانشگاهی تزریق شده و به شرکت های دانش بنیان ختم می شود. وی با اشاره به قابلیت های مهم جهاد دانشگاهی تصریح کرد: تولید آنتن ها و گیت های کنترل و دسترسی که در 210 نقطه کشور از جمله مجلس شورای اسلامی و یا مترو تهران نصب شده و ظرفیت های اجرای مرکز فرستنده ها (طراحی و ساخت فر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |