مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-19سياسي

توزیع 120 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 120 دستگاه تبلت با مشارکت خیران تهیه و میان دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در روزهای اخیر 120 دستگاه تبلت با مشارکت خیران تهیه و میان دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش مجازی و غیرحضوری نیازمند تجهیزات الکترونیکی است که متأسفانه تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان فاقد این تجهیزات هستند.

وی افزود: براساس نیازسنجی های انجام شده 120 دانش آموز نیازمند فاقد این تجهیزات الکترونیکی تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت مدارس شناسایی و به این نهاد معرفی شده اند.

ملک پور اضافه کرد: این تبلت ها با اولویت دانش آموزان پشت کنکور فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی، دانش آموزانی که عضو شبکه شاد نیستند و دسترسی به هیچ گونه ابزار آموزش آنلاین را ندارند و خانواده های دارای دو دانش آموز و بیشتر که فاقد هرگونه تجهیزات آموزش مجازی هستند، توزیع شده است.

وی با اشاره به تأمین تجهیزات الکترونیکی برای سایر دانش آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: خیران و نیکوکاران می توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش آموزان و دانشجویان و تأمین تجهیزات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 120 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

توزیع 120 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری