مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-19دانش

بخش پژوهش جهاددانشگاهی قم به دنبال جهت علمی در زمینه سلول درمانی است


مدیر اجرایی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت های پژوهشی صرفا نباید بنیادین باشند و ایده آل برای پژوهشگر این است که نتایج کار پژوهشی عینیت پیداکند.

- ایسنا/قم مدیر اجرایی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت های پژوهشی صرفا نباید بنیادین باشند و ایده آل برای پژوهشگر این است که نتایج کار پژوهشی عینیت پیداکند.

هدی فضائلی، در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های بخش پژوهش جهاد دانشگاهی واحد استان قم، عنوان کرد: قسمت تحقیقات معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی در دو گروه سلول های بنیادی مزانشیمی و بیولوژی تولید مثل فعالیت می کند که این دو گروه تحقیقات و خدمات متعددی را ارائه می دهند.

وی باذکر این مطلب که با توجه به اینکه محوریت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی قم با مرکز درمان ناباروری است و سعی شده که تحقیقات و فعالیت های گروه های پژوهشی در جهت بهینه کردن پروتکل های موجود در درمان ناباروری هدف گیری شوند، اظهارکرد: از آنجایی که امروزه تحقیقات بین رشته ای از اهمیت بسیاری برخوردارند، سعی شده در هر دو گروه با توجه به پروتکل های درمان ناباروری، طرح هایی کار شود که نتایج باروری در افراد را بالا ببرد.

وی با تاکید براینکه از زمان شروع فعالیت این دو گروه پژوهشی هرساله بر سرعت پیشرفت آن ها افزوده شده است ونتایج به دست آمده از تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش پژوهش جهاددانشگاهی قم به دنبال جهت علمی در زمینه سلول درمانی است

بخش پژوهش جهاددانشگاهی قم به دنبال جهت علمی در زمینه سلول درمانی است