مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-19اجتماعي

آلودگی نفتی سرخون وارد خاک و منابع آبی شد


مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مواد نفتی با اولین بارش وارد منابع سطحی و زیر زمینی در منطقه سرخون شهرستان اردل می شود، اما آلودگی هوای ناشی از حریق در منطقه میانکوه پس از بارش تا حد زیادی رفع شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مواد نفتی با اولین بارش وارد منابع سطحی و زیر زمینی در منطقه سرخون شهرستان اردل می شود، اما آلودگی هوای ناشی از حریق در منطقه میانکوه پس از بارش تا حد زیادی رفع شد.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حادثه شکستگی لوله نفت انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه شهرستان اردل، اظهار کرد: تلاش های بسیاری برای جلوگیری از ورود نفت به منابع آب سطحی، زیر زمینی و خاک صورت گرفت، اما باوجود این تلاش ها بخشی از این آلودگی وارد منابع آبی و خاک در منطقه شد.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات اولیه نفت جاری شده توسط مکنده ها جمع آوری و به تلمبه خانه منتقل شد، همچنین مسیر رودخانه فصلی گندمکار نیز تا حدودی لایروبی شد، اما مواد نفتی با اولین بارش وارد منابع سطحی و زیر زمینی می شود.

وی با بیان اینکه جابجایی خاک آلوده به نفت در این منطقه در حال انجام است، عنوان کرد: تا قبل از آغاز بارندگی دو روز گذشته حجمی از خاک آلوده از منطقه جابجا شد، اما نفت به لایه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی نفتی سرخون وارد خاک و منابع آبی شد

آلودگی نفتی سرخون وارد خاک و منابع آبی شد