مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-19سياسي

امجد نمونه دیگری از علی تهرانی هاست/زم یک تروریست و جاده صاف کن دشمن بود


آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اهانت شیخ محمود امجد را به مقام معظم رهبری محکوم و وی را نمونه دیگری از علی تهرانی ها دانست.

- آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به صحبت های اخیر شیخ محمود امجد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این شخص مرا به یاد علی تهرانی انداخت که در قبای روحانیت و اخلاق و انقلابی گری، مداح صدام شد و بارها علیه چهره معظم امام خمینی(ره) سخن می گفت و نهایتاً عاقبت به شر شد.

وی افزود: این گونه افراد باید مایه عبرت باشند، افرادی که در سلک روحانیت درآمدند ولی سقوط کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این افراد دو دسته اند، برخی از آن ها از ابتدا منیت، غرور و رذایل نفسانی داشتند که یک مدت خود را زیر فرقه و عبایی از جنس انقلابی گری، معنویت، اسلامیت و عرفان و حتی ردای مرجعیت پنهان کردند.

وی ادامه داد: دسته دوم افرادی بودند که از روی جهل، افرادی دورشان را گرفتند و اطلاعات غلط به آن ها داده اند تا مقامات بالای سیاسی هم پیش رفتند اما در نهایت سقوط کردند.

محسن حیدری تصریح کرد: حال آنکه محمود امجد جزء دسته اول و یا دوم بوده محتمل است، از بزرگانی که اهل معنا بودند و به رحمت ایزدی پیوستند نقل شده از همان موقع که این شخص در جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امجد نمونه دیگری از علی تهرانی هاست/زم یک تروریست و جاده صاف کن دشمن بود

امجد نمونه دیگری از علی تهرانی هاست/زم یک تروریست و جاده صاف کن دشمن بود