مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-19سياسي

انتقاد شورای شهری ها از یک ابلاغ محرمانه/ هویت شهری جماران در آستانه تغییر


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به ابلاغ محرمانه لغو محدودیت ارتفاعی ساخت و ساز در جماران توسط شورای عالی شهرسازی کشور گفت: این موضوع باعث تبعیض میان شهروندان می شود.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ابلاغ محرمانه لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران اظهار داشت: از آنجایی که این ابلاغ محرمانه است امکان اجرای آن وجود ندارد باید مردم حتما این ابلاغ را ببینند و از حالت محرمانه خارج شود تا شبهات در این زمینه برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری تاکنون دیدگاه و نظرات مختلفی درباره محدوده جماران داشته است، گفت: شهرداری و شورای شهر حتما باید طرح های توسعه ای در تهران را بررسی کنند  چطور امکانپذیر است که طرحی در پایتخت مدنظر قرارگیرد و مدیریت شهری در آن دخالت نکند نقاط قوت و ضعف این مسأله باید ارزیابی شود و مسیر قانونی نیز در نظر گرفته شود ولی متأسفانه این موضوعات مورد توجه نبوده است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه جماران تکه ای جداگانه از تهران نیست گفت: ابلاغ محرمانه لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران از نظر حقوقی قابل بحث است چرا که این موضوع مسیر قانونی آن طی نشده است و مجری اجرای طرح های شهری (شهرداری) در جریان آن نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورای شهری ها از یک ابلاغ محرمانه/ هویت شهری جماران در آستانه تغییر

انتقاد شورای شهری ها از یک ابلاغ محرمانه/ هویت شهری جماران در آستانه تغییر