مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-19سياسي

درخواست جمعی از اهالی موسیقی از فرهاد فخرالدینی


عده ای از اهالی موسیقی در نامه ای سرگشاده به فرهاد فخرالدینی ـ رییس شورای عالی «خانه موسیقی» ـ برگزاری انتخابات الکترونیکی سراسری تا پایان سال 99 را خواستار شده اند.

- عده ای از اهالی موسیقی در نامه ای سرگشاده به فرهاد فخرالدینی ـ رییس شورای عالی خانه موسیقی ـ برگزاری انتخابات الکترونیکی سراسری تا پایان سال 99 را خواستار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این نامه که تاکنون به امضای حدود 80 تن از هنرمندان عرصه موسیقی رسیده، خطاب به فرهاد فخرالدینی آمده است: با سلام و احترام به استحضار جنابعالی می رساند شرایط خاص اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امروز جامعه ایرانی با وجود شیوع بیماری مهلک کرونا برای هنرمندان کشور و به ویژه جامعه موسیقی و موسیقیدانان کشورمان بسیار دشوار و در پاره ای موارد غیرممکن شده است.

بنابراین در این شرایط خاص ضروری است، تدابیر خاص تر و مدبرانه تری اتخاذ شود تا حداقل خواسته ها و نیازهای هنرمندان شریف و تلاشگر این عرصه برآورده شود.

خانه موسیقی که در پی آرزوی محقق نشده قریب به یک قرن هنرمندان در سال 79 تاسیس شده است، با حضور بیش از پیش هنرمندان و اساتید باتجربه، آگاه، مبتکر و فعال می تواند به سازمانی اثرگذار در جهت حل مشکلات عدیده و مغفول مانده چند دهه گذشته تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جمعی از اهالی موسیقی از فرهاد فخرالدینی

درخواست جمعی از اهالی موسیقی از فرهاد فخرالدینی