مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-19بين الملل

جبهه پولیساریو به مبارزه با مراکش ادامه می دهد


پس از یک آتش بس 29 ساله که بار دیگر در صحرای غربی شکسته شد، نیروهای مسلح سلطنتی مراکش که مدعی اند این قلمرو بخشی از مراکش است در مقابل ارتش صحراوی ها قرار گرفته اند که نیروهای شبه نظامی مقاومتی هستند که به دنبال ایجاد یک جمهوری مستقل برای مردم بادیه نشین هستند.

- "پس از یک آتش بس 29 ساله که بار دیگر در صحرای غربی شکسته شد، نیروهای مسلح سلطنتی مراکش که مدعی اند این قلمرو بخشی از مراکش است در مقابل ارتش صحراوی ها قرار گرفته اند که نیروهای شبه نظامی مقاومتی هستند که به دنبال ایجاد یک جمهوری مستقل برای مردم بادیه نشین هستند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی می نویسد: در حالیکه نیروهای مراکشی با تجهیزات و تسلیحاتی ساخت آمریکا و فرانسه مجهز هستند، نیروهای صحراوی بیشتر تسلیحات شوروی و روسی را مورد استفاده قرار می دهند که به نوعی مسابقه تسلیحاتی در این صحرای بی آب و علف محسوب می شود.

ارتش بومیان صحراوی از جنگ افزارهای دوران جنگ سرد شوروی که از سوی الجزایر تامین شده و همچنین تجهیزات آمریکایی و فرانسوی غنیمتی از مراکشی ها استفاده می کنند.

این تسلیحات و تجهیزات شامل توپ های هویتزر 122 میلیمتری D-30، راکت انداز زمینی چندکاره BM-21، تانک های جنگی T-62 و یکسری موشک های ضد هوایی است که به آنها در هدف قرار دادن نیروی هوایی مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه پولیساریو به مبارزه با مراکش ادامه می دهد

جبهه پولیساریو به مبارزه با مراکش ادامه می دهد