مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-19ورزشي

چرا بازی باشگاهی پرسپولیس مقابل اولسان، باید ملی باشد؟


ما حتی در ریشه یابی صحیح مشکلاتی که گریبانگیر جامعه هواداری فوتبال می شود، مانده ایم.

هنوز نمی دانیم دلیل این همه اصرار به ملی خواندن یک بازی باشگاهی برای چیست - فینال لیگ قهرمانان آسیا و کری خوانی هواداران پرسپولیس برای رقیب استقلالی، تنش های هواداری را در شبکه های اجتماعی به اندازه ای بالا برده که تعریف زنگار گرفته هواداری در ایران را یک بار دیگر به چالش کشیده است.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس اجازه دارند به بهانه هیجانات فوتبالی و تعصب به تیم محبوب شان اینچنین به هم بتازند؟ آیا حالا که تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته، استقلالی ها باید از پرسپولیس به عنوان نماینده ایران حمایت کنند؟ هواداری تیمی باید در سایه نگاه ملی برود؟ هواداران پرسپولیس، استقلالی ها را در صورت نداشتن آرزوی قهرمانی برای نماینده ایران، به وطن فروشی متهم می کنند و در این میان معنای وطن و وطن فروشی و حمایت از یک تیم فوتبالی در میان هاله ای از ابهام، دستمایه برداشت های شخصی افرادی قرار می گیرد که شاید دید جامعی نسبت به آنچه به چنین رفتار هایی منجر شده، نداشته باشند.

همه این اتفاق ها در شرایطی رخ می دهد که نمایندگان فرهنگی فوتبال، هفته های متوالی در فدراسیون فوتبال جلسه برگزار کردند تا برای زمانی برنامه ریزی فرهنگی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بازی باشگاهی پرسپولیس مقابل اولسان، باید ملی باشد؟

چرا بازی باشگاهی پرسپولیس مقابل اولسان، باید ملی باشد؟