مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-19اجتماعي

پوشش مه بر گردنه های کوهستانی زنجان


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مه غلیظ برخی از محورهای استان زنجان را فرا گرفته است.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مه غلیظ برخی از محورهای استان زنجان را فرا گرفته است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از صبح امروز (29 آذرماه) مه غلیظ در جاده زنجان - بیجار گردنه پاپایی، محور زنجان - تهم - چورزق گردنه خانچایی و محور زنجان - دندی گردنه قلی کندی حاکم شده و دید افقی را کاهش داده است.

وی با اشاره به بارش برف شب گذشته ابراز کرد: با تلاش راهداران برای برف روبی و و نمک پاشی در حال حاضر همه راه های اصلی و فرعی و نیز آزادراه ها باز بوده و تردد به حالت روان در جریان است اما از آنجایی که لغزندگی احتمال خطر را افزایش می دهد، از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه تردد و از حرکت های ناگهانی خودداری کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه تعدادی از راه های روستایی مسدود شدند، عنوان کرد: هنوز آمار راه های مسدود تجمیع نشده و به محض شناسایی آن ها، راهداران برای بازگشایی مسیر اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش مه بر گردنه های کوهستانی زنجان

پوشش مه بر گردنه های کوهستانی زنجان