مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-19اقتصادي

پرداخت 21 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به نیازمندان ایلامی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون و در پی شیوع بیماری کرونا بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.

- قنبر موسی نژاد در گفتگو با توجه ویژه ای به خانواده های نیازمند داشته است، تصریح کرد: در این مدت علاوه بر مددجویان کمیته امداد، به تعدادی از خانواده های نیازمند غیرمددجو از سایر اقشار جامعه نیز مورد حمایت قرار گرفته و از این کمک ها برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه خدمات کرونایی کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان ایلامی در دو حیطه ی کمک های بلاعوض و کمک های قرض الحسنه ای بوده است، بیان کرد: در زمینه قرض الحسنه تاکنون بیش از 3 هزار نفر از این تسهیلات برخوردار شده اند.

موسی نژاد با عنوان اینکه این کمک های قرض الحسنه در موارد گوناگون پرداخت شده اند، افزود: پرداخت تسهیلات به منظور رفع مشکلات ضروری خانواده های مددجو از جمله ودیعه مسکن، کارگشایی، درمان و موارد دیگر بوده که در این زمینه بالغ بر 16 میلیارد و 700 میلیون تومان به بیش از 2 هزار و 700 خانوار پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه سقف پرداختی این تسهیلات بین 5 تا 20 میلیون تومان بوده است و برای رفع مشکل ودیعه مسکن نیازمندان تا سقف 20 میلیون تومان به خانواده های نیازمند و مشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 21 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به نیازمندان ایلامی

پرداخت 21 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به نیازمندان ایلامی