مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-19اجتماعي

سند ملی طرح «مدرسه آماده» نهایی شد/ سطح بندی « ایمنی» مدارس 10 کلانشهر


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از نهایی شدن سند ملی طرح مدرسه آماده خبر داد.

- سند ملی طرح مدرسه آماده نهایی شد/ سطح بندی ایمنی مدارس 10 کلانشهر رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از نهایی شدن سند ملی طرح مدرسه آماده خبر داد.

رضا کرمی محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تفاهم میان وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران پیرامون طرح مدرسه آماده گفت: مدتی قبل در تفاهم انجام شده بنا شد تا با توجه به اقداماتی که پیرامون اجرای طرح مدرسه آماده در تهران انجام شده است، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران نسخه ملی این طرح را نیز برای اجرا در سراسر کشور تدوین کند.

وی با بیان اینکه در تدوین این سند از تجربیات اجرای طرح مدرسه آماده در تهران استفاده شد، گفت: تدوین این سند نهایی شده و طی چند روز آینده رونمایی خواهد شد.

کرمی محمدی بیان بیان اینکه فاز اول این طرح در 10 کلانشهر تهران، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، قم ، کرج ، اهواز ، کرمانشاه و ارومیه اجرا خواهد شد، گفت: در فازهای بعدی مدارس دیگر شهرها نیز به این طرح خواهند پیوست.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره جزییات این سند نیز گفت: سندملی مدرسه آماده بر افزایش ایمنی مدارس و آموزش و توانمند سازی کارکنان و دانش آموزان و کاهش مخاطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی طرح «مدرسه آماده» نهایی شد/ سطح بندی « ایمنی» مدارس 10 کلانشهر

سند ملی طرح «مدرسه آماده» نهایی شد/ سطح بندی « ایمنی» مدارس 10 کلانشهر