مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-19سياسي

رونمایی از 12 عنوان کتاب و تجلیل از طرح ها و ایده های فناورانه در اهر


فرمانده سپاه ناحیه اهر از رونمایی 12 عنوان کتاب و تجلیل از طرح ها و ایده های فناورانه در هفته پژوهش در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از رونمایی 12 عنوان کتاب و تجلیل از طرح ها و ایده های فناورانه در هفته پژوهش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش مراسم تجلیل از پژوهشگران، مولفان و صاحبان علم با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم، علاوه بر رونمایی از 12 عنوان کتاب ارزشمند در حوزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی از برگزیدگان فراخوان طرح ها و ایده های فناورانه در حوزه جهش تولید نیز توسط سپاه ناحیه اهر تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای تجلیل از پژوهشگران و احترام گذاشتن به تلاش ارزشمند علمی این تلاشگران در حوزه علم و پژوهش عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار صفی گفت: خوشبختانه در کشور عزیزمان ایران، اندیشمندانی هستند که با ایده های خلاقانه و نوآوری های خود می توانند گام های موثری در حل مشکلات جامعه برداشته و زیربنای مناسبی جهت تحقق چشم انداز پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 12 عنوان کتاب و تجلیل از طرح ها و ایده های فناورانه در اهر

رونمایی از 12 عنوان کتاب و تجلیل از طرح ها و ایده های فناورانه در اهر