مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-19اجتماعي

سند ملی طرح «مدرسه آماده » نهایی شد


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از نهایی شدن سند ملی طرح مدرسه آماده با هدف ارائه در مدارس کل کشور خبر داد.

- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از نهایی شدن سند ملی طرح "مدرسه آماده" با هدف ارائه در مدارس کل کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کرمی محمدی با اشاره به سند همکاری ملی طرح مدرسه آماده گفت: بنا شد تا با توجه به اقداماتی که پیرامون اجرای طرح مدرسه آماده در تهران انجام شده بود، نسخه ملی این طرح برای اجرا در سراسر کشور نیز با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اجرایی شود که این طرح نهایی شده و آماده برای اجرا در سراسر کشور است.

کرمی محمدی افزود: مراسم رونمایی از سند همکاری ملی طرح مدرسه آماده در هفته اول دی ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور و شهردار تهران به صورت حضوری و همچنین مدیران کل مدیریت بحران و مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور به صورت مجازی در محل مرکز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی طرح «مدرسه آماده » نهایی شد

سند ملی طرح «مدرسه آماده » نهایی شد