مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-19اجتماعي

راه های شریانی و اصلی نهاوند باز است


رییس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: با تلاش نیروهای راهداری شهرستان نهاوند تمامی محورهای اصلی و شریانی برف روبی شده و هم اکنون رفت و آمد در آنها جریان دارد.

- وحید صفدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با آغاز نخستین بارش برف از ساعات اولیه بامداد در محورهای کوهستانی شهرستان نیروهای راهداری ما از ساعت سه و نیم بامداد با تجهیزات لازم در جاده ها مستقر شده و اقدام به ماسه و نمک پاشی جهت جلوگیری از بسته شدن شدن راه ها کردند.

وی با بیان اینکه با برف روبی و میخ پاشی جاده ها در حال حاضر تمام راه های اصلی شهرستان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد گفت: نیروهای ما در حال برف روبی محورهای روستایی هستند که انتظار می رود تا ظهر امروز تمام محورهای فرعی و روستایی شهرستان باز شده و رفت و آمد در آنها امکانپذیر باشد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند افزود: رفت و آمد وسایل نقلیه در گردنه برف گیر آورزمان و منطقه کوهستانی گاماسیاب در محور نهاوند به نورآباد با زنجیرچرخ امکانپذیر است بنابراین رانندگان هنگام عبور از این مناطق لازم است تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند دو پایگاه امداد جاده ای با 25 نیروی راهدار و 30 دستگاه انواع ماشین آلات جاده ای در منطقه گرین و اداره راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های شریانی و اصلی نهاوند باز است

راه های شریانی و اصلی نهاوند باز است