مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-19بين الملل

حضور نیروهای صلح بان سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی


هیات سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی 11 هزار و 500 صلح بان را مستقر کرده و در عین حال، دبیرکل این سازمان بین المللی خواستار آرامش در این فقیرترین کشور جهان و پر از مشکل شده است.

- هیات سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی 11 هزار و 500 صلح بان را مستقر کرده و در عین حال، دبیرکل این سازمان بین المللی خواستار آرامش در این فقیرترین کشور جهان و پر از مشکل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نیروهای صلح بان سازمان ملل در غرب این کشور و در پی حملات از سوی گروه های قدرتمند مسلح دخیل در تلاش برای بی ثباتی و ایجاد تفرقه در انتخابات، مستقر شده اند.

هیات سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی اعلام کرده که نیروهایش را در پی حملات تهاجمی از سوی سه گروه 3R، جنبش میهن پرستی برای آفریقای مرکزی و شبه نظامیان ضد بالاکا روز جمعه مستقر کرده است.

این هیات با اعلام اینکه این نیروها 11 هزار و 500 صلح بان هستند، اعلام کرد: هیات مذکور تاکید دارد که این حملات هماهنگ شده در مناطق مشخص با هدف مخدوش کردن عمدی انتخابات است.

شبه نظامیان، فوستن-آرکانژ توادرا، رییس جمهوری آفریقای مرکزی را به تلاش برای برگزاری یک انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی برنامه ریزی شده که 27 دسامبر 2020 صورت می گیرد، متهم کرده و به انجام حملات خشونت آمیز هشدار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای صلح بان سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی

حضور نیروهای صلح بان سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی