مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-19سياسي

پیشینه درخشان شعر و ادب مرثیه در شهر تبریز


دبیر علمی چهارمین دوره سوگواره ملی شعر فاطمی با اشاره به پیشینه درخشان شعر و ادب مرثیه در شهر تبریز گفت: برای پربار شدن این پیشینه باید تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهارمین دوره سوگواره ملی شعر فاطمی در تبریز کار خود را آغاز کرد و در این میان علی اصغر شعر دوست دبیر علمی این دوره از سوگواره انتخاب شد.

علی اصغر شعردوست صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: پیشینه درخشان شعر و ادب مرثیه در شهر تبریز، گنجینه ای است که باعث هرچه پربارتر شدن سوگواره خواهد شد.

وی سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز فاطمی را تلاشی در جهت ارتقای سطح ادبیات آیینی دانست و پیشینه این سوگواره را پر رونق و درخشان ارزیابی کرد.

دبیر علمی چهارمین دوره سوگواره ملی شعر فاطمی تلاش دبیرخانه این سوگواره را بر بکارگیری از داشته های فرهنگی غنی تبریز و ادغام آن با دستاوردهای شعر جوان آیینی عنوان کرد.

وی مهلت ارسال اشعار به دبیرخانه را تا هشتم دی ماه عنوان کرد و اظهار داشت: افزودن بخش رقابتی به این دوره از سوگواره باعث جلب نگاه ها و توجهات به سمت نخستین پایتخت تشیع و ادبیات مرثیه ایران یعنی تبریز خواهد بود که امید است شاعران اهل بیت و شاعران خوش قریحه جوان با شرکت در این سوگواره، زمینه ساز تحقق اهداف عالی این برنامه در غنا بخشی به اشعار در خصوص تبیین شخصیت و معرفی هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشینه درخشان شعر و ادب مرثیه در شهر تبریز

پیشینه درخشان شعر و ادب مرثیه در شهر تبریز