مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-19سياسي

تجمع مردمی علیه سخنان «شیخ امجد» در کرمانشاه برگزار شد


مردم کرمانشاه با همراهی جمعی ازطلاب نسبت به سخنان موهنانه «شیخ محمود امجد» تجمع اعتراضی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون و امت انقلابی کرمانشاه به سخنان موهون شیخ محمود امجد، امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان، روحانیون، طلاب علوم دینی و مردم انقلابی کرمانشاه برگزار شد.

مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: از ابتدای خلقت، حضرت ابراهیم خلیل الله، موسی کلیم الله، عسیی روح الله، ختم نبی محمد رسول الله، حضرت علی اسدالله مورد تمسخر و توهین اشعری مسلکان عصر خود بوده اند و چه وجه شباهت عجیبی است که در زمان ما نیز توهین به سید و مولای ما توسط ابن زیادیان زمان  انجام می گیرد.

حجت الاسلام ایرانی افزود: در حرکت توهین آمیز این شیخ فریب خوده عجیب تر آن است که به سادگی جای متهم و مدعی، مظلوم و مستبد عوض شده است و یک شیخ  معلوم الحال که سال هاست به بیراه رفته است در دفاع از قاتل سخن می گوید.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی صحنه تکرار حوادث عصر اسلام شده است و چراکه در سال های اخیر شاهد آن هستیم که برخی از مدعیان دین از ترس راه انقلاب و ولایت را رها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردمی علیه سخنان «شیخ امجد» در کرمانشاه برگزار شد

تجمع مردمی علیه سخنان «شیخ امجد» در کرمانشاه برگزار شد