مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-19اقتصادي

25 درصد مشترکان ملایر مشمول طرح «برق امید» هستند


مدیر توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه 25 درصد مشترکان ملایر مشمول طرح «برق امید» هستند گفت: از دیگر مشترکین تقاضا داریم مصرف برق خود را تا حد امکان مدیریت کنند تا از تخفیف صد درصدی بهای انرژی ماهانه بهره مند شوند.

- رضا شیردره امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر یکی از مهمترین برنامه های عملیاتی اداره برق را ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین دانست و اظهار کرد: در این زمینه بیش از 40 خدمت این مدیریت از طریق نصب اپلیکیشن برق من به مشترکین ارائه می شود که در این روزهای اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه هیات دولت در این زمینه مشترکینی که مشمول این طرح هستند با مصرف به میزان تعیین شده طی هر دوره مشمول تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی می شوند.

وی با بیان اینکه طرح برق امید از اول آبان ماه اجرایی شده و برای ماه های گرم 100 کیلووات و برای سایر ایام 80 کیلووات تعریف شده است اظهار کرد: این طرح تنها مشمول مشترکین خانگی است.

شیردره تصریح کرد: این طرح در حال حاضر مشمول 25 درصد از مشترکین ملایری می شود که از دیگر مشترکین تقاضا داریم مصرف برق خود را تا حد امکان مدیریت کنند تا از تخفیف صد درصدی بهای انرژی ماهانه بهره مند شوند.

وی در ادامه به سایر اقدامات حوزه برق شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: این اقدامات با هدف تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد مشترکان ملایر مشمول طرح «برق امید» هستند

25 درصد مشترکان ملایر مشمول طرح «برق امید» هستند