مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-19اقتصادي

طرح گردشگری کشاورزی در همدان فعلا دو متقاضی دارد/ ضرورت همکاری کشاورزان


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: طرح گردشگری کشاورزی ابلاغیه وزارت میراث فرهنگی فعلا دو متقاضی از همدان دارد که همکاری کشاورزان در این زمینه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، دستورالعمل مجوز گردشگری کشاورزی توسط وزیر میراث فرهنگی به 31 استان ابلاغ شده تا بتوانند بخش هایی از باغات و مزارع را به گردشگری تبدیل کنند، در حال حاضر پنج استان در صدر صدور مجوز هستند که نام همدان فعلا در  میان آنها نیست.

با توجه به اینکه همدان با برخورداری از نقاط دیدنی بکر و طبیعی، روستاهای هدف گردشگری و محصولات کشاورزی چون باغات انگور ملایر، گردوی تویسرکان، آلوی اسدآباد و مزارع زیبای کلزا و .

ظرفیت خوبی دارد و جشنواره های خوبی هم برای هر محصول کشاورزی برگزار می کند، می تواند در این زمینه ورود کند.

سال هاست یکی از ظرفیت های گردشگری همدان، در حوزه کشاورزی معرفی می شود که جا دارد باغداران و مزرعه داران از این فرصت استفاده کنند تا علاوه بر منتفع شدن مالکان آن، استان نیز بهره مند شود.

معاون گردشگری، صنایع دستی و گردشگری میراث فرهنگی همدان ضمن تاکید بر اینکه برای رونق گردشگری کشاورزی باید بخش خصوصی پای کار بیاید اظهار کرد: در حال حاضر دو متقاضی برای این موضوع داریم که تمایل به همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری کشاورزی در همدان فعلا دو متقاضی دارد/ ضرورت همکاری کشاورزان

طرح گردشگری کشاورزی در همدان فعلا دو متقاضی دارد/ ضرورت همکاری کشاورزان