مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-19سياسي

نهضت مهارت آموزی در جنوب استان بوشهر عملیاتی شود


نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت مهارت آموزی در جنوب استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی صبح شنبه در نشست با مسئولین آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت های بسیار خوبی در استان وجود دارد که باید به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: شهرستان های جنوبی استان بوشهر از جمله کنگان، دیر، جم و عسلویه منطقه ای استراتژیک و مملو از ظرفیت های مهم صنعتی، اجتماعی و اقتصادی است و باید زمینه و فضای مناسب برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در این استان توسعه یابد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: برخوردار نبودن جوانان جویای کار از مهارت یکی از دلایل مشکل بیکاری است و رفع این مشکل در گرو تغییر فرهنگ اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری این آموزش ها است.

احمدی بیان داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای فرصتی برای مهارت آموزی و اشتغال جوانان است و باید جوانان از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تقویت آموزش های فنی و حرفه ای به رونق کسب و کار و کارآفرینی در جامعه کمک می کند، افزود: باید بتوانیم مهارت آموزی را در استان بوشهر به ایدئولوژی تبدیل کنیم و فضیلت مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مهارت آموزی در جنوب استان بوشهر عملیاتی شود

نهضت مهارت آموزی در جنوب استان بوشهر عملیاتی شود