مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-19اقتصادي

سالن سرپوشیده دو میدانی اردبیل در حال اتمام است


 مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن سرپوشیده دو میدانی استان اردبیل با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است.

- ایسنا/اردبیل  مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن سرپوشیده دو میدانی استان اردبیل با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه بازدید از سالن سرپوشیده دوومیدانی اردبیل در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 97 درصدی این سالن اظهار کرد: ابنیه های فنی، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی و نصب دولایه تارتان پیست این سالن منحصر به فرد پایان یافته است .

به گفته انوشیروانی نصب لایه سوم تارتان پیست دوومیدانی مهمترین و حساس ترین لایه پیست، خریداری شده و از آنجایی که این لایه باید تحت شرایط دمایی خاص نصب شود، به محض آماده شدن دمای محیطی سالن، لایه سوم نصب خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه هزینه تجهیز سالن دوومیدانی به امکانات و وسایل ورزشی رشته دوومیدانی، 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا با تامین اعتبارات لازم بتوانیم این سالن را تجهیز و افتتاح کنیم تا این سالن منحصر بفرد در اختیار علاقه مندان رشته دوومیدانی قرار گیرد به طوری که امیدوارم با این اقدام مهم استان اردبیل میزبان مسابقات کشوری و بین اللملی در حوزه دو میدانی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن سرپوشیده دو میدانی اردبیل در حال اتمام است

سالن سرپوشیده دو میدانی اردبیل در حال اتمام است