مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-19اقتصادي

معرفی رقم جدید از برنج مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:سال گذشته رقم تیسا و روشن معرفی شد و امسال هم رقم طلوع معرفی شده است که نتیجه زحمات محققان موسسه تحقیقات برنج آمل بوده است.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:سال گذشته رقم تیسا و روشن معرفی شد و امسال هم رقم طلوع معرفی شده است که نتیجه زحمات محققان موسسه تحقیقات برنج آمل بوده است.

عزیزاله شهیدی فر به مناسبت هفته پژوهش با حضور در موسسه تحقیقات برنج در آمل با بیان اینکه موسسه تحقیقات برنج نقش کلیدی و اساسی در توسعه کشت و معرفی ارقام برنج دارد، گفت: نیمی از ارقام معرفی شده برنج کشور از سوی این مرکز معرفی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خواهان حرکت رو به جلو مراکز تحقیقاتی استان هستیم، ادامه داد: سال گذشته رقم تیسا و روشن معرفی شد و امسال هم رقم طلوع معرفی شده است که نتیجه زحمات محققان موسسه تحقیقات برنج آمل بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهارکرد: بازار برنج یکی از مباحث مهم و چالش اساسی است که واردات از مهمترین آن موارد و تخصیص ارز دولتی برای واردات برنج بود که سبب شد ضربه بزرگی به تولید داخل زده شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به مشکلات تخصیص ارز برای دولت، این موضوع به صورت ویژه مطرح شد تا از تخصیص ارز دولتی برای واردات برنج جلوگیری شود و این اقدام گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رقم جدید از برنج مازندران

معرفی رقم جدید از برنج مازندران