مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-19اقتصادي

پرداخت تسهیلات به 5 هزار طرح اشتغال زایی در کردستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: از آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تا کنون 12 هزار طرح بررسی و بیش از 5 هزار طرح موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در جلسه کمیته فنی استانی اعتبارات اشتغال پایدار روستایی که با هدف پالایش طرح های موجود در بانک هاو دستگاه های اجرایی برای دریافت تسهیلات برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت روستانشینان تنها راه ماندگاری مردم در مناطق روستایی است.

وی عنوان کرد: اگر به ایجاد اشتغال در روستاها توجه کنیم و در این راستا اقدامات اساسی و عملیاتی انجام شود از مهاجرت بی رویه جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره بانکی با هدف ایجاد شغل و کمک به ماندگاری مردم در روستاها انجام می شود و باید تلاش کرد این اعتبارات صرفا در روستاها و در راستای اشتغال آفرینی هزینه شود.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی برای مشاغلی است که در بافت روستاها ایجاد می شود، افزود: برای  دیگر رسته های باید از محل های دیگر تامین و جذب اعتبارات صورت بگیرد.

پرداخت 350 میلیارد تومان تسهیلات جعفری اذعان کرد: از آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تا کنون 12 هزار طرح بررسی و بیش از 5 هزار طرح مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به 5 هزار طرح اشتغال زایی در کردستان

پرداخت تسهیلات به 5 هزار طرح اشتغال زایی در کردستان