مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-19ورزشي

تبدیل به قطب کبدی ساحلی بانوان، استراتژی هیات خوزستان


دیدگاه و استراتژی ما بر این است که کبدی استان در بخش آموزش، یک رفرنس و مرجع کشوری شود و در بخش قهرمانی نیز به قطب کبدی ساحلی بانوان کشور تبدیل شود.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس هیات کبدی خوزستان گفت: دیدگاه و استراتژی ما بر این است که کبدی استان در بخش آموزش، یک رفرنس و مرجع کشوری شود و در بخش قهرمانی نیز به قطب کبدی ساحلی بانوان کشور تبدیل شود.

بتول عساکره در گفت وگو با ایسنا، درخصوص وضعیت کبدی بانوان در خوزستان، اظهارکرد: استقرار من در هیات با عنوان مسئولیت آموزش آغاز شد و در ادامه با نظر رییس هیات کبدی استان، مسئولیت نایب رییسی هیات به من محول شد.

از بدو شروع فعالیت های آموزشی هیات کبدی نیز رسالتی را در دو بخش همگانی و تخصصی ترسیم کردیم تا بتوانیم هیات کبدی را به عنوان یک بیلبورد ورزشی به عرصه نمایش بگذاریم.

وی افزود: فعالیت آموزشی در دو بخش تخصصی و عمومی و با رویکرد ارتقا آگاهی بخشی و تربیت نیروی متخصص در استان آغاز شد.

در فعالیت های تخصصی هیات با تاکید بر نیروی انسانی شاهد برگزاری دوره داوری، استاژهای فنی و استعدیابب بودیم که با استقبال مربیان و ورزشکاران و علاقه مندان رشته کبدی مواجه شد که اتفاقا خروجی همین کلاسها، پرورش 30 داور تحصیل کرده و ورزشی خانم بود که در مسابقات لیگ استانی نیز مورد استفاده قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل به قطب کبدی ساحلی بانوان، استراتژی هیات خوزستان

تبدیل به قطب کبدی ساحلی بانوان، استراتژی هیات خوزستان