مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-19اجتماعي

اعلام برنامه های «شب یلدا» در مراکز کانون


ویژه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت «شب یلدا» در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

- ویژه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت شب یلدا در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، امسال برای قدردانی از تلاش فداکارانه و شبانه روزی کادر درمان به ویژه پرستاران برای مبارزه با کرونا و مصادف شدن روز پرستار با شب یلدا ، تعدادی از برنامه های کانون پرورش فکری به پاسداشت کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

بر همین اساس، برنامه های شب یلدا از سوی انجمن های قصه گویی، عکاسی، شاعران، نویسندگان، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و سرود در تمامی استان ها برپا می شود.

این برنامه ها در بستر پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.

ir و صفحه های رسمی کانون در شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.

گرامی داشت روز پرستار هم زمان با شب یلدا بنا بر اعلام، هم زمان با شب یلدا و تقارن آن با میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامی داشت روز پرستار، ویژه برنامه معرفی حضرت زینب(س) و روز پرستار از سوی مربیان به صورت پادکست، پویش کارت پستال سازی ولادت حضرت زینب(س) و شب یلدا از سوی اعضا و مربیان برای تبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های «شب یلدا» در مراکز کانون

اعلام برنامه های «شب یلدا» در مراکز کانون