مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-19بين الملل

انتقاد از دونالد ترامپ به خاطر سکوت در برابر حملات هکری به دولت


دونالد ترامپ تحت فشار فزاینده ای برای پاسخ علنی به هک سایبری گسترده علیه دولت آمریکا قرار گرفته است، حمله ای که از سوی یکی از سناتورها به اعلام جنگ تشبیه شده و روس ها مظنون به انجام آن هستند.

- دونالد ترامپ تحت فشار فزاینده ای برای پاسخ علنی به هک سایبری گسترده علیه دولت آمریکا قرار گرفته است، حمله ای که از سوی یکی از سناتورها به "اعلام جنگ" تشبیه شده و روس ها مظنون به انجام آن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، رییس جمهور آمریکا در حال رویارویی با تماس هایی از سمت سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات برای محکوم کردن حمله ای است که تصور می شود به مدت 9 ماه بدون شناسایی شدن، در جریان بوده و سناتورها همچنین خواهان اعلام اقدامات برای مقابله با این تهدید هستند.

به گفته متخصصان سایبری، مقیاس این حمله آنلاین بی سابقه بوده و پنتاگون، اف بی آی، وزارت خزانه داری، وزارت خارجه و حتی آژانس های امنیتی هسته ای آمریکا مشمول این حمله شده اند.

تصور می شود هکرها از طریق به روزرسانی های نرم افزاری، به شبکه های دولت آمریکا دسترسی پیدا کرده اند که به طور بالقوه به آن ها اجازه سرقت اطلاعات و دستیابی به جایگاه هایی به منظور ایجاد اختلال گسترده را می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از دونالد ترامپ به خاطر سکوت در برابر حملات هکری به دولت

انتقاد از دونالد ترامپ به خاطر سکوت در برابر حملات هکری به دولت