مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-19فناوري

کارت تلفن های همگانی کردستان قابل شارژ هستند


کارت تلفن های همگانی که با ثبت تقاضای مشتریان صادر می گردد قابل شارژ شدن است.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت های قابل شارژ، طرح به روز رسانی تلفن های همگانی به اجرا در آمده است و تماس از طریق تلفن های همگانی در صورت فعال سازی کارت های تلفن، به راحتی و با قابلیت شارژ مجدد امکان پذیر خواهد بود.

وی با اعلام اینکه مخابرات منطقه نیز همگام با شرکت مخابرات ایران، طرح به روز رسانی کارت های تلفن های همگانی را اجرا کرده است، گفت: کارت تلفن های همگانی که با ثبت تقاضای مشتریان صادر می گردد قابل شارژ شدن است.

وی افزود: مشتریان می توانند با در دست داشتن کارت ملی خود و مراجعه به معاونت تجاری مخابرات منطقه واقع در مخابرات شهرستان سنندج، خیابان فردوسی جنب کتابخانه عمومی ضمن احراز هویت،کارت تلفن را به نام خود دریافت نمایند.

حکمت خاطر نشان ساخت: مشتریان برای شارژ کارت های تلفن همگانی علاوه بر مراجعه به اداره امور مشتریان می توانند از طریق سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.

tci.

ir اقدام نمایند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد دو هزار و 182 دستگاه تلفن همگانی در سطح استان نصب و دایر شده است، اظهارداشت: تمامی دستگاه های اسقرار یافته در باجه تلفن های همگانی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت تلفن های همگانی کردستان قابل شارژ هستند

کارت تلفن های همگانی کردستان قابل شارژ هستند