مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-19سياسي

رایزنی با شورای نگهبان برای حذف واژه «معکوس درآمد سرانه»/ مخالف طرح بودم


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس درباره طرح «معکوس درآمد سرانه» گفت: در این زمینه نشست هایی با حقوقدانان های شورای نگهبان داشتیم که عبارت معکوس درآمد سرانه از بند هفت حذف و یا درآمدهای نفت و گاز استان های نفتی در این بند محاسبه نشود.

- حجت الاسلام موسی احمدی در گفت وگو با فارس در بوشهر با اشاره به طرح معکوس بودجه 1400، اظهار داشت: آنچه که امروز مطرح شده است، برخی به اشتباه فکر می کنند در لایحه بودجه اتفاقی رخ داده است، دراین خصوص در لایحه بودجه هنوز تصمیمی گرفته نشده و رییس مجلس طی نامه ای به ریاست جمهور پیشنهاد اصلاح لایحه بودجه را داشتند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه مطرح است، طرحی در مجلس وجود دارد تحت عنوان طرح کلی بودجه 1400 که برخی احکام اصلاح ساختار بودجه کل کشور مطرح شده است، در این طرح لوایح بودجه سنواتی را براساس احکام باید تنظیم شود؛ طرح کلی برای بودجه سنوات آینده است.

نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در این لایحه 9 بند وجود دارد که در بند 7 به توضیح عادلانه بودجه استانها اشاره کرده است که از محل بودجه عمومی عوارض، مالیات و ارزش افزوده براساس شاخصه جمعیت، نرخ بیکاری و مساحت تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با شورای نگهبان برای حذف واژه «معکوس درآمد سرانه»/ مخالف طرح بودم

رایزنی با شورای نگهبان برای حذف واژه «معکوس درآمد سرانه»/ مخالف طرح بودم