مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-19سياسي

عبارت «معکوس درآمد سرانه» عادلانه نیست/این شاخص در کلیات طرح نبود


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عبارت «معکوس درآمد سرانه» شاخصی عادلانه در توزیع بودجه نیست گفت: این شاخص در کلیات طرح نبود و در کمیسیون اضافه کردند.

- بوشهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عبارت معکوس درآمد سرانه شاخصی عادلانه در توزیع بودجه نیست گفت: این شاخص در کلیات طرح نبود و در کمیسیون اضافه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نحوه توزیع بودجه همواره مورد انتقاد بوده و اصلاح ساختار توزیع بودجه یک ضرورت و مطالبه رهبر معظم انقلاب بوده است بود.

وی اضافه کرد: در این راستا در اواخر شهریورماه سال جاری طرح احکام کلی بودجه 1400 با هدف بهبود معیشت مردم و ارتقای شاخص های حکمرانی مطلوب و نیز شفافیت و کاهش فساد اداری و اقتصادی تدوین و اعلام وصول شد.

بنده جز امضاءکنندگان این طرح بودم و به کلیات آن رأی مثبت دادم و از طرح اولیه دفاع می کنم اما پس از ارجاع به کمیسیون دچار تغییراتی شد که مطلوب نبود.

نماینده دشتستان افزود: در کلیات این طرح که با رأی 189 نماینده مجلس به تصویب رسید، عبارت معکوس درآمد سرانه به عنوان شاخصی برای توزیع بودجه استان ها وجود نداشت اما در کمیسیون برنامه و بودجه این عبارت به عنوان یکی از شاخص های توزیع بودجه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبارت «معکوس درآمد سرانه» عادلانه نیست/این شاخص در کلیات طرح نبود

عبارت «معکوس درآمد سرانه» عادلانه نیست/این شاخص در کلیات طرح نبود