علی فروغی و این همه محبوبیت؟!این کم هنری نیست که به جای استفاده از سرمایه اجتماعی محبوبیت یک مجری و برنامه ساز او را طرد کنند تا جایی که همکار و دستیار او سر از تلویزیون اینترنشنال درآورد و قتی خودش می ماند بگویند «از مدار خارج شده بود». - این کم هنری نیست که به جای استفاده از سرمایه اجتماعی محبوبیت یک مجری و برنامه ساز او را طرد کنند تا جایی که همکار و دستیار او سر از تلویزیون اینترنشنال درآورد و قتی خودش می ماند بگویند از مدار خارج شده بود . عصر ایران؛ مهرداد خدیر- استقبال گسترده از گزارش عادل فردوسی پور در صفحه فارسی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای. اف. سی) را باید فراتر از علاقه به صدای یک گزارشگر دانست. این یک واکنش اجتماعی به یکی از بارزترین نمادهای انحصارگرایی و بنگاهی است که سالانه 2000 میلیارد تومان بودجه می گیرد اما به خواست عمومی وقعی نمی نهد. در نگاه علی فروغی رییس جوان شبکه سیما عادل فردوسی پور کارمند و مرئوس است و باید به رییس خود احترام بگذارد. آقای فروغی اما رسانه و مجری برنامه ای 20 ساله با مخاطب میلیونی را با اداره قند و شکر و عادل فردوسی پور را با دیگرانی که به تعبیر بامداد شاعر نواله ناگزیر را گردن کج می کنند اشتباه گرفته بود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |