مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-19سياسي

مستندسازی فعالیت های ائمه جمعه در رفع مشکلات مردم ضروری است


مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بر مستندسازی فعالیت ائمه جمعه در جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در دیدار با حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به سیاست های رسانه ای دشمنان در القای ناکارآمدی حکومت دینی اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند با القای ناکارآمدی نظام اسلامی مردم را نسبت به روحانیت بدبین کنند و این در حالی است که در تاریخ ایران روحانیت اصیل شیعه در بطن جامعه با استفاده از ظرفیت های خود در کنار مردم گره گشای مشکلات جامعه بوده است.

شیخ اکبری با بیان اینکه فاصله گرفتن مردم از روحانیت و عملکرد بعضی از روحانیون به جایگاه روحانیت ضربه زده است، افزود: اولین پیشنهاد ما برای مقابله با جنگ روانی دشمن تهیه مستند از فعالیت های ائمه جمعه ای است که کار جهادی می کنند و در میان مردم هستند زیرا اگر نتوانیم این فعالیت ها را به تصویر بکشیم، عرصه این جنگ فرهنگی را به دشمن واگذار کرده ایم.

وی با تاکید بر ضرورت ساخت مستند درباره نماز جمعه، اهمیت، تاریخ و شکل گیری آن، گفت: به رغم تلاش های صورت گرفته در خصوص برنامه سازی در خصوص قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) با نقطه مطلوب فاصله داریم و در حال حاضر برنامه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی فعالیت های ائمه جمعه در رفع مشکلات مردم ضروری است

مستندسازی فعالیت های ائمه جمعه در رفع مشکلات مردم ضروری است