مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-19سياسي

صنعت سینما سلاحی کارآمد در برابر توطئه های فرهنگی دشمن


سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی در پیامی ضمن تقدیر از دبیر و مدیران شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، صنعت سینما را سلاحی کارآمد در برابر توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمن برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی که توسط سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح در مراسم ویژه مراسم تقدیر از زحمات دبیر جشنواره فیلم مقاومت و همکارانشان در ستاد جشنواره قرائت شد از دبیر و مدیران بخش های مختلف شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تقدیر و تشکر کرد.

در پیام رییس سازمان بسیج مستضعفین آمده است: صلابت، پایداری و عزت نظام مقدس و شکوهمند انقلاب اسلامی مرهون ایستادگی و ایثارگری های فرزندان جهادگر فهیم و انقلابی ایران اسلامی است، همان طور که در عرصه های گوناگون دفاع از انقلاب و ارزش های والای آن باهمت و تلاش مجاهدت می نمایند، بی شک طلایه داران این سلسله مجاهدانی همچون شهید آوینی هستند که درراه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت خود نیز ستارگان جاوید شدند.

در دوران کنونی و در عصر فضای مجازی بهره مندی از ابزارهای نوین رسانه ای، صنعت سینما پیشروترین و فراگیرترین قالب بیانی است و حضور فعال و اثربخش در این حوزه سلاحی است کارآمد در برابر توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمن، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت سینما سلاحی کارآمد در برابر توطئه های فرهنگی دشمن

صنعت سینما سلاحی کارآمد در برابر توطئه های فرهنگی دشمن