مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-19سياسي

دستورات ستاد مقابله با کرونا، تکلیف شرعی هستند


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، همه دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم زیرا تکلیف شرعی هستند.

- ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، همه دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم زیرا تکلیف شرعی هستند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه که امروز (29 آذرماه) به مناسبت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اکنون دوران جنگ است و پرستاران سربازان خط مقدم هستند.

در زمان جنگ ستاد پشتیبانی وجود داشت که نیازهای رزمندگان را تامین می کرد و اکنون نیز ما این کار را می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ویروس کرونا، جنگی به کل دنیا تحمیل کرده است و کشور ما نیز سهم بزرگی در این زمینه پیدا کرده است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به واجب الطاعه بودن دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، همه دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم زیرا تکلیف شرعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات ستاد مقابله با کرونا، تکلیف شرعی هستند

دستورات ستاد مقابله با کرونا، تکلیف شرعی هستند