مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-19سياسي

تقدیم لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند» به شورای شهر در اوایل دی ماه


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تقدیم لایحه طرح جامع مدیریت پسماند به شورای شهر در ابتدای دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدرالدین علیپور گفت: یکی از مسائلی که در این دوره از مدیریت شهری به جد پیگیری شد، موضوع طرح جامع پسماند بود که در آذرماه سال 97 بعد از انتشار فراخوان از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، فاز مطالعاتی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه آخرین بار در سال 72 طرح جامع مدیریت پسماند تهران تهیه شده بود و با توجه به تغییر شرایط پایتخت، این کلان شهر به شدت نیاز به تدوین طرح جدید داشت، ادامه داد: با نظارت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برای انجام آنالیز این طرح هم 12 هزار و 776 نمونه مسکونی، هزار و 81 نمونه غیرمسکونی، 220 نمونه از خودروهای مکانیزه و 47 نمونه از خودروهای ورودی به آرادکوه برای اولین بار مورد بررسی قرار گرفتند.

علیپور افزود: طرح جامع مدیریت پسماند که توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران تهیه شده است، چشم اندازی 20 ساله به مدیران شهری ارائه و در نهایت راهبرد عملیاتی 13 گانه ای را پیشنهاد می دهد.

وی تصریح کرد: در این طرح تاکید شده تا حدود 60 درصد سطل ها به داخل ساختمان ها هدایت و 40 درصد باقی مانده به سطل هوشمند تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند» به شورای شهر در اوایل دی ماه

تقدیم لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند» به شورای شهر در اوایل دی ماه