مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-19اقتصادي

راه اندازی پروژه بزرگ کشت وصنعت در منطقه یکانات مرند


معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی از موافقت وزارت جهادکشاورزی جهت راه اندازی یک پروژه بزرگ کشت وصنعت با محوریت باغبانی در منطقه یکانات مرند در آذربایجان شرقی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی از موافقت وزارت جهادکشاورزی جهت راه اندازی یک پروژه بزرگ کشت وصنعت با محوریت باغبانی در منطقه یکانات مرند در آذربایجان شرقی خبر داد.

محمدمهدی برومندی به همراه شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی به همراه اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و قاسمی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت آب و خاک کشور از مجتمع گلخانه ای ارس و گلخانه های ارس تارلا امین و ارس تارلا امیر در شهرستان جلفا به عنوان بزرگترین طرح گلخانه ای شیشه ای و هیدروپونیک خاورمیانه بازدید کردند.

برومندی در این بازدید ضمن تجلیل از همت و سرمایه گذاری برای ساخت و بهره برداری از این دو مجموعه به عنوان بزرگترین مجتمع های گلخانه ای کشور، موضوع مساعدت به این شرکت جهت احداث و راه اندازی یک پروژه کشت وصنعت با محوریت باغبانی در پایاب پروژه تامین آب در قالب تامین آب های مرزی در منطقه یکانات مرند استان آذربایجان شرقی مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پروژه بزرگ کشت وصنعت در منطقه یکانات مرند

راه اندازی پروژه بزرگ کشت وصنعت در منطقه یکانات مرند