مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-19بين الملل

گزارش سنای آمریکا درباره عملکرد نامناسب بویینگ در دریافت مجوز هواپیماهای 737


سنای آمریکا طی گزارشی اعلام کرد که شرکت بویینگ در مدیریت تست های پرواز مدیریت دریافت مجوز دوباره برای بویینگ های 737 مکس عملکرد خوبی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، یک گزارش بلندبالا کنگره آمریکا که شب گذشته منتشر شد نشان می دهد که شرکت بویینگ در مدیریت پروازهای آزمایشی برای دریافت دوباره مجوز پروازهای آنها عملکرد خوبی نداشته است.

  گزارش کمیته بازرگانی سنا مدعی شده که پروازهای آزمایشی مربوط به سیستم ایمنی هواپیماهای 737 مکس که اتفاقا در سقوط دو مورد از این نوع هواپیماها دخیل بوده، با پروتکل ها در تضاد بوده است.

این کمیته می گوید: سازمان هوانوردی فدرال آمریکا و مقامات بویینگ نتایج این تست ها را از پیش تعیین کرده بودند تا تأکید کنند که در سقوط این نوع هواپیماها که در اواخر سال 2018 و اوایل سال 2019 رخ داد، عکس العمل خلبانان و خطای انسانی دلیل سقوط بوده است.

  کمیته بازرگانی کنگره مدعی شده آن گونه که به نظر می رسد، سازمان هوانوردی فدرال و شرکت بویینگ تلاش کرده اند، تا اطلاعات مهمی که مربوط به سقوط هواپیماهای 737 مکس بوده اند را پنهان کنند.

  بسیاری از گزارشات و بررسی ها حاکی از آن است که شرکت بویینگ در تشخیص واکنش خلبانان به هر یک از هشدارها در کابینه خلبان غلط عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سنای آمریکا درباره عملکرد نامناسب بویینگ در دریافت مجوز هواپیماهای 737

گزارش سنای آمریکا درباره عملکرد نامناسب بویینگ در دریافت مجوز هواپیماهای 737