مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-19سياسي

محکومیت یاوه گویی افراد بی بصیرت


در واکنش به سخنان موهن شیخ محمود امجد،امام جمعه کرمانشاه و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری بیانیه ای مشترک صادر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در واکنش به سخنان موهن شیخ محمود امجد، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی و آیت الله امان نریمانی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری بیانیه ای مشترک صادر کرده اند.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ اینک که به فضل الهی انقلاب اسلامی ایران بالنده ترین دوران اقتدار و قدرت خود را در راستای پیاده کردن اهداف متعالی اسلام و قرآن می گذراند، و مردم بصیر و هوشیار با رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) یکی از شکوهمند ترین دوران طلایی را به رخ جهانیان می کشد، جای بسی شکر و سپاس به درگاه خداوند متعال دارد، چه اینکه، امروز به مدد همین صبر انقلابی و بصیرت افزایی است که دشمنان جرأت ضربه زدن به آرمان های بلند آن را ندارند.

جای بسی تأسف است که هر از گاهی افرادی ساده لوح، که در بی بصیرتی و ناآگاهی غوطه ورند، با بنگاه های دروغ پراکنی و رسانه ای استکباری و صهیونیستی هم صدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت یاوه گویی افراد بی بصیرت

محکومیت یاوه گویی افراد بی بصیرت