مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-19اقتصادي

اجرای طرح یلدای مهربانی با کمک خیران برای نیازمندان


در راستای گام سوم رزمایش کمک مومنانه خراسان جنوبی، 114 سری جهیزیه، 2 هزار و 85 دستگاه بخاری و ابگرمکن گازی و 8 هزار و 500 بسته شیرینی بین سالمندان نیازمند و مددجویان کمیته امداد اهدا شد.

- رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز شنبه 29 آذر در این مراسم گفت: مردانگی بذر احسان است مردم خیر و نوع دوست استان در این شرایط سخت اقتصادی و ویروس منحوس کرونا نیازمندان را از قلم نینداختند و همواره کمک و یار ما بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه اگر بذر اعتماد بین مردم بکاریم آنها از ما فاصله نخواهند گرفت، افزود: ما به عنوان مسئول و خدمتگذاران مردم باید گره زندگی از افراد نیازمند را حل و فصل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه کمیته های مردمی و خیرین در کنار علما بسیار کمک کردند، افزود: در آستانه شب یلدا و ولادت حضرت زینب(س) از اول آذر ماه حدود 7 میلیارد تومان کمک مردمی داشتیم که امروز توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 114 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و چهارصد هزارتومان اهدا می شود، بیان کرد: همچنین 2 هزار و 85 دستگاه بخاری به ارزش دو میلیارد و سیصد هزار تومان و یک کامیون شیرینی توسط یک خیر ب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یلدای مهربانی با کمک خیران برای نیازمندان

اجرای طرح یلدای مهربانی با کمک خیران برای نیازمندان