مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 15:002020-12-19بين الملل

سفیر ریاض: دولت جدید یمن به زودی در شهر عدن مستقر خواهد شد


سفیر سعودی در یمن از تشکیل دولت ائتلافی بین دولت مستعفی و یمنی های هم سو با امارات استقبال کرد و مدعی شد که این اقدام دولت نجات ملی یمن را مجبور به پذیرش راه حل سیاسی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر عربستان سعودی در یمن گفت که دولت جدید این کشور به ریاست منصور هادی، به زودی در شهر عدن، پایتخت موقت مستقر خواهد شد.

شبکه العربیه سعودی شنبه به نقل از سفیر سعودی گزارش داد که کابینه جدید یمن به زودی طی یک هفته آینده به محض پایان هماهنگی ها و تدارکات لازم، به عدن باز خواهد گشت.

محمد بن سعید آل جابر ، گفت که مرحله آتی در یمن جدید و برای یمنی ها بشارت دهنده خواهد بود.

او مدعی شد که تشکیل کابینه جدید توسط منصورهادی، رییس جمهور مستعفی یمن جنبش انصارالله و دولت نجات ملی این کشور را مجبور خواهد کرد که به سمت راه حل سیاسی حرکت کند.

سفیر سعودی در یمن مدعی شد که کشورش از ثبات در یمن استقبال و حمایت می کند و همه تلاش های خود را در این راستا به کار خواهد گرفت.

رسانه های دولت مستعفی یمن شامگاه جمعه (دیروز) اعلام کردند که منصور هادی طی حکمی، تشکیل کابینه 24 نفری به طور مساوی بین یمنی های شمال و یمنی های جنوب را بعد از یک سال کشمکش و درگیری صادر کرده است (جزییات بیشتر ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ریاض: دولت جدید یمن به زودی در شهر عدن مستقر خواهد شد

سفیر ریاض: دولت جدید یمن به زودی در شهر عدن مستقر خواهد شد