مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 15:152020-12-19سياسي

همدلی زوج پرستار در بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی


بیمارستان خانه دوم زوجِ پرستارِ فداکارِ نورآبادی که در مصاف با کرونا، همسنگر هستند، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، یکی از مراکزی که از ابتدای شیوعِ ویروس کرونا در شهرستان ممسنی شبانه روز مشغولِ خدمت رسانی به مردم بوده و هست، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهر نورآباد می باشد که بخش عمده ای از تخت های آن در اختیار بیماران کرونایی است.

 به مناسبت روز پرستار، می خواهیم روایتگر قصه ای باشیم از جنسِ عشق، ایثار، امید و فداکاری که قهرمانانش دو جوانِ مبارز، یک زوجِ هم سنگر در مصاف با دشمنی منحوس که این روزها، جان و سلامتی هم وطنانمان را هدف گرفته است.

این زوج جوان به کودک چهار ساله خود آموخته اند که برای خدمت به مردم دوری از والدین را باید تحمل کرد این زوج جوان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان ممسنی با آغوش باز در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهر نورآباد از بیماران کرونایی استقبال کرده و گویی خانه شان را به بیمارستان آورده و به کودک چهار ساله خود آموخته اند که برای خدمت به مردم دوری از والدین را باید تحمل کرد، از این قبیل مدافعانِ سلامت در میهن عزیزمان کم نداریم.

مجید صادقی و سحر بهزادی، زوجی که در کنار یکدیگر، در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا یکی به عنوان سوپروایزر و دیگری به عنوان پرستار در بخش مراقبت های ویژه(ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی زوج پرستار در بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی

همدلی زوج پرستار در بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی