مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 16:202020-12-19اقتصادي

اوقاف 50 هزار واحد مسکونی می سازد/سهم وقف در توسعه دانش بنیان افزایش می یابد


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده است، متعهد شده که 50 هزار واحد مسکونی را در اراضی موقوفه احداث و به افراد واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن تحویل دهد.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده است، متعهد شده که 50 هزار واحد مسکونی را در اراضی موقوفه احداث و به افراد واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن تحویل دهد.

حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی امروز شنبه 29 آذرماه در جریان بازدید از موقوفات ساوه به منظور سرمایه گذاری و نیز امامزاده سیداسحاق (ع) برای بررسی مشکلات و اجرای طرح توسعه این بقعه متبرکه انجام شد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وقف باید منافع عمومی و اجتماعی در خور خود داشته باشد تا بتوان سنت حسنه وقف را به صورت صحیح در جامعه جاری و ساری کرد.

وی بیان کرد: یکی از کارهای عمده ای که در حوزه وقف می توان برای آن اهداف توسعه ای تعریف و اجرایی و به جامعه خدمت رسانی کرد موضوع رسیدگی به وضعیت و نوع فعالیت شرکت های دانش بنیان است.

وی ادامه داد: نحوه فعالیت در شرکت های دانش بنیان بدین صورت است که از ایده به نمونه سازی سوق پیدا کرده و از نمونه سازی به تکثیر تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف 50 هزار واحد مسکونی می سازد/سهم وقف در توسعه دانش بنیان افزایش می یابد

اوقاف 50 هزار واحد مسکونی می سازد/سهم وقف در توسعه دانش بنیان افزایش می یابد