مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-19پزشكي

گیلان از وضعیت قرمز خارج شد


معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان گیلان با مدیریت خوب کرونا و همراهی مردم روند نزولی را از نظر آمار مبتلایان و بستری ها طی کرده و از وضعیت قرمز خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر علی رضا رییسی شامگاه شنبه طی سفر به گیلان در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر شبکه سیمای استانی افزود : در جریان خیز کرونا در اسفندماه پارسال در گیلان، کنترل خوبی بر روی شرایط انجام گرفت.

وی با اشاره به خیز بعدی این بیماری طی ماههای اخیر عنوان کرد : در حدود دو هفته پیش استان اردبیل، گیلان، گلستان و مازندران جزو استان های قرمز کشور از نظر شیوع کرونا بود که خوشبختانه بعد از اردبیل، استان گیلان روند نزولی را طی کرد و اکنون از وضعیت قرمز خارج شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون با مدیریت خوب کرونا در گیلان، شهرستان های فومن، شفت، صومعه سرا، املش، رضوانشهر و سیاهکل از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده و به وضعیت زرد رسیده اند و 10 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که نشان دهنده رعایت خوب پروتکل های بهداشتی در استان گیلان است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت ناپایدار کرونا در شهرستان تالش خاطر نشان کرد: اگر پروتکل های بهداشتی در این شهرستان توسط خوب رعایت شود به وضعیت زرد می رسد در غیراینصورت ممکن است به وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از وضعیت قرمز خارج شد

گیلان از وضعیت قرمز خارج شد